Pielęgnacja mojego ciała

listopada 11, 2013 Unknown 1 Comments

Witajcie blogerki !
Chcę się z wami podzielić produktami których używam na co dzień. Są to różne marki ale sprawdzone przeze mnie. Niezbyt często używam kosmetyków np. fluid używałam go ale gdy zmazywałam wodą pozostawały mi na twarzy takie jakby małe białe paproszki czy coś w tym stylu mniejsza o to więc zacznijmy od początku czyli zaczniemy od pielęgnacji moich włosów. 

1. Pielęgnacja włosów.
Myję włosy co dwa dni czasem np. jak pojadę nad jezioro to wiadomo że nie pójdę w brudnych włosach spać to je umyje. Moje włosy są średnie długości chociaż chciałabym je mieć do pasa. Ze względu że moje włosy są grube i lekko falowane od 2 miesięcy je prostuje prostownicą z philips jest naprawdę bardzo dobra .Używam jedwabiu w płynie oczywiście codziennie nie prostuje może o 2-3 dni. Mówiłam wcześniej o długości włosów więc moja koleżanka z klasy miała przed wakacjami włosy do ramion gdy zobaczyłyśmy się po 2 miesiącach włosy urosły jej 15 cm. Na pewno chcecie wiedzieć jak ona to zrobiła? więc: piła drożdze przez okres wakacji, używała maseczki do włosów, jedwab, olejek rycynowy, olejek kokosowy. Jak to zrobić z tymi olejkami?. Olejek rycynowy wcierała przed umyciem, bo potem były strasznie tłuste włosy a kokosowy to na końcówki na noc, zaplatała w warkocz i szła spać. Gdzie to kupić? Odpowiedź w każdej drogerii można kupić te produkty.
  1.               
                  2.Pielęgnacja ciała.                                                                                      
    Więc używam tylko dwa kemy do ciała i jeden olejek . Pierwszy z nich to "nivea" bardzo dobry i skuteczny krem chyba każdy go ma . Drugi krem jaki posiadam to krem z ''avonu'' ski so soft krem do ciała. I dwufazowa odżywka do ciała satynowa miękkość bardzo dobry olejek i bardzo ładnie pachnie.


3. Błyszczące usta, powiększone brwi i troszkę maki maki.
 Używam tylko jednego błyszczyka do ust kupiony w rosmmanie za okazyjną cenę 7,99 zł. Muszę używać jakiegoś błyszczyku chociaż nie lubię ponieważ mi to przeszkadza gdy nie używałam błyszczyka miałam wyschnięte usta ale gdy zaczęłam używać błyszczyk zaczęły lśnić blaskiem.Od czasu do czasu wżywam tusz do rzęs kupiony w jakimś sklepie już nie pamiętam za 12 zł. Powiększa rzęsy nie narzekam i od czasu do czasu maluje się kreską do oczu i nakładam troszeczkę makijażu .



4. Oczywiście nigdzie się nie obejdę bez perfumów.  
Moje perfumy są zawsze zamawiane z katalogu avon więc jak już wiecie wszystkie moje perfumy są z avonu. Mam swój ulubiony zapach ''pur blanca'' niestety mi się skończyła i muszę sobie zamówić nową ale pokaże wam inne których obecnie używam.
5.Lakiery do paznokci. 
I jeszcze do zaliczania makijażu znajdą się u mnie kilka lakierów do paznokci i kilka ozdóbek na pazurki. Lakiery kupuję w sklepie za 4.99 z firmy ''miss selene''. Są bardzo dobre na moje paznokcie są idealne super pędzelek do malowania jeszcze nigdy się z nimi nie zawiodłam.


You Might Also Like

1 komentarz: