Gadgets

BAKEIN

lutego 25, 2016 Unknown 34 Comments

Chyba każda z nas w dzieciństwie słyszała w domu babcine powiedzonka, przysłowia. I nawet jeśli nie do końca je rozumiałyśmy,wydawały się śmieszne i nie do cytowania w towarzystwie to jednak utkwiły nam w podświadomości. I czasem ,w trudnych chwilach , przypominamy je sobie , nagle rozumiejąc ukrytą w nich mądrość. "Wszystko się da naprawić, tylko nie wszystko się opłaca ","Nie idź spać w gniewie ,bo czy się obudzisz - nie wiesz ".  Proste z pozoru powiedzonka odtwarzane w głowie są jak najlepsza podpowiedź, pocieszenie w ważnych, stresujących sytuacjach . Dają nadzieję na przyszłość. Uspokajają wzburzone emocje. Ja też mam takie podpowiedzi. Gdy miałam spadek formy i nic mi się nie chciało ,usłyszałam od babci : " Nic się nie zmienia od na tyłku siedzenia " . I rzeczywiście motywuje mnie do pracy i realizacji małych marzeń , zwłaszcza wtedy ,gdy chcę odłożyć je na później. To powiedzenie tak mi się spodobało ,że stało się moim życiowym mottem. Albo gdy miałam problemy i czułam, że moje życie przestało mieć sens ,to usłyszałam od mamy : "Choćby i najtęższa zima tylko do wiosny wytrzyma " . Wtedy uświadomiłam sobie ,że przecież największe kłopoty kiedyś mijają . Do dzisiaj w głowie przytaczam to powiedzenie ,gdy jestem zdołowana niepowodzeniem , coś mi nie wychodzi lub od jakiegoś czasu nie dopisuje mi szczęście . A Wy macie jakieś z dzieciństwa słyszane w domu babcine powiedzonka, przysłowia ? 

Ostatnio był post o koktajlach i postanowiłam ,że zaopatrzę się w specjalny słoik do picia ze stroki www.bakein.pl , słoik posiada metalową zakrętkę w grochy, solidny uchwyt oraz słomkę. Na przodzie znajduję się wygrawerowany napis :Refreshing Ice Cold Drink. Teraz codziennie będę mogła pić w wygodny sposób koktajle czy smoothie :* Co myślicie o takich słoikach ? 






SŁOIK ~ CLICK 

You Might Also Like

34 komentarze:

  1. Jakie śliczne słoiki *.*
    Powiedzonkiem mojej babci jest 'przez to surowe ciasto drożdże w brzuchu ci wyrosną' albo 'nie płacz bo wypłaczesz kolor oczu swych'
    Bykocur

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny i całkiem nieźle wyglądają w nim wszelkie koktajle, sama jednak go nie posiadam i raczej się na niego nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja nie wszystko się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pictures!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz nie potrafię przypomnieć sobie
    takich powiedzonek, ale wiem że w swoim
    życiu słyszałam ich mnóstwo :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny słoik, uwielbiam takie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoik wygląda prześlicznie!
    alexianero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te słoiki wyglądają mega uroczo! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Owszem słoik świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Kochana każdemu pasują warkocze. Trzeba sprawdzić jaki sposób warkocza najbardziej odpowiada i w jakim dobrze się czujesz :)
    Co do posta kubek jest świetny. Właśnie takiego szukam :)
    Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia supi słoik ! :3
    Ja uwielbiam słuchać babci powiedzonek. Czasami są mądre i pouczające a czasami.. żałosne ^^

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również posiadam taki słoik, wyhaczony w Holandii za około 2 euro, więc super deal :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie potrafię sobie teraz przypomnieć takich powiedzonek, ale wiem, że było ich dosyć sporo :)
    Ten słoiczek jest świetny!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny słoiczek :) Nie idź spać w gniewie ,bo czy się obudzisz - nie wiesz - zazwyczaj to słyszę od mojego chłopaka, gdy się kłócimy, a ja nie chcę się z nim godzić tak szybko, no i ma rację :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoik jest genialny! Chyba sama muszę się w taki zaopatrzyć <3 :D A co do powiedzeń to pewnie kilka by się znalazło, aczkolwiek jakoś nie zapadły mi tak mocno w pamięć:p

    http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze powiedziawszy to nie słyszałam ani o tych powiedzonkach ani o słoiku, który swoją drogą wygląda naprawdę fajnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny słoik ;')
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze są te słoiczki, też mam jeden i bardzo lubię z niego pić ;)

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mam jeden słoik ze słomką i picie z niego to sama przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie pamiętam takich powiedzonek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się takie słoiki, sama chętnie bym się w niego zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z babcią nie mieszkam już od 3 lat, i w sumie chyba nigdy nie mówiła takiego typowego przysłowia haha :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam sporo takich powiedzonek i zawsze przydają mi się w trudniejszych chwilach. Dużo z nich też spisałam na kartki i trzymam w słoiczku napisem "smile, please". Serio, pomaga!
    Genialny ten słoik! Od dawna poluję na coś takiego :D

    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętam kilka takich powiedzonek i prześliczny słoik. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. So pretty!

    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uroczy ten słoiczek :) wspólna obserwacja? Jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie - uczciwie się odwdzięczę! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Słoik jest świetny! :) Ja ostatnio kupiłam taki w sklepie za 9zł:)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słoik jest świetny, właśnie takiego poszukuję. Słyszałam ,że ostatnio były w home&you, ale niestety, kiedy przyszłam do sklepu już ich nie było.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. ten słoik jest mega fajny
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful pictures..

    I follow you.Mind following back?
    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń