fashion

Must have wiosna !

lutego 06, 2016 Unknown 28 Comments



Sneakersy na wiosnę ! Co Wy na to ?
Najwyższa pora aby zainwestować w przynajmniej jedną, fajną parę :) 
Które najbardziej Wam się podobają ?



Jeansowa kurtka ! Uwielbiam takie kurtki ,ponieważ są świetną bazą
do Naszych wiosennych stylizacji. Najbardziej komfortowo czuję się w luźnych kurtkach jeansowych ,a Wy ? Bardziej dopasowane do sylwetki czy jednak luźne ?
Emotikon hea

Kurtki bomber ! Cudne ! Można je łączyć z wieloma stylizacjami :)
Które najbardziej Wam przypadły do gustu :)
Znajdziecie je tutaj : CLICK

Emotiko


Przecierane rurki świetnie się prezentują i są mega wygodne. Idealne do każdej stylizacji :) 
 Macie w swojej szafie już kilka par ? 



Co w następnym poście,  hmm ... : 
Matowe pomadki do ust w kredce GOLDEN ROSE ? Koktajle odchudzające i przyspieszające przemianę materii? Recenzja moich wpadek z podkładami ? Czy może sesja zdjęciowa z nowo zakupionymi rzeczami ?

You Might Also Like

28 komentarzy:

  1. podobają mi się i buty i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są przepiękne, chyba w nie zainwestuję haha :)
    Może wspólna obserwacja? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansowe kurtki to coś na co ostatnio poluję, może w końcu mi się uda :D


    Zapraszam!
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje , wydaje mi się , że te spodnie z dziurami ma już chyba każdy :) .
    Obserwujemy ? :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty cudne - najbardziej podobają mi się te z 2 zdjęcia *.*
    A poprzecierane rurki uwielbiam :))
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post:-) Ostatnie dwa lata pokazały mi, że jestem sneakersową maniaczką :-) Zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, a buty najlepsze. Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam przecierane jeansy, denimowe kurtki mam aż dwie, ale marzy mi się jeszcze taka ultra oversize ;) no i bomber - jest na mojej dead list ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny masz wygląd bloga ! :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w kółko zastanawiam się nad kupieniem przetartych rurek xD ale zawsze coś mnie powstrzymuje :D
    Zapraszam na konkurs bardzo proste zasady :)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamawiam post o koktajlach! :3 Takie wpisy czyta się i ogląda z przyjemnością.
    KLIKNIJ SŁOŃCE

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy! Buty najbardziej mi się podobają. Jakoś nie przepadam za przetartymi spodniami. Obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dżinsowe kurtki wyglądają genialnie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się zaopatrzyć na pewno w nowe converse i jakieś nike, więc trzeba powoli szukać :D

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie buciki są urocze! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo uwielbiam podarte spodnie

    16lipca.blogspot.com , dopisek "obserwuje" w komentarzu = ja obserwuje ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne sneakersy,najbardziej podobaja mi sie 3 i 5 :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To są już również moje must have :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. zupełnie jak bym czytała własną listę must have! jutro lecę właśnie po bomberkę i jeaansy :D w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o buty to podobają mi się 2 ostatnie pary adidasów, spodnie z dziurami i bomberki uwielbiam, ale kurtki jeansowe jakoś mi się nie podobają :)

    Pozdrawiam, hmuoyevol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie z dziurami moim ulubionym must have <3
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam jeansowe kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te adiday se złotą podeszwą są obłędne ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty NIKE są śliczne. Nie przepadam za jeansowymi kurtkami, a spodni z dziurami nie mam, ale chyba nie będę ich kupować.
    Może wspólna obserwacja?

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli chodzi o buty to chętnie przygarnęłabym wszystkie pary <3

    Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. to zobaczcie sobie koniecznie jeszcze tutaj https://butymodne.pl/buty-sportowe-damskie-c257903.html - świetne buty sportowe tutaj mają, dużo oryginalnych fasonów, których nie znajdzie sie w sklepach sieciowych. ceny też kuszące :)

    OdpowiedzUsuń