Makijaż Sylwestrowy.

grudnia 30, 2013 Unknown 32 Comments

Witajcie blogerki.

Zostało już mało czasu na szykowanie strojów na Sylwestra i na makijaż. Byłam wczoraj z Sandrą na zakupach w tesco żeby kupić prowiant ponieważ ja i moja najlepsza przyjaciółka będziemy razem robić Sylwestra w moim domu. Szykuje się świetna zabawa. Kupiłyśmy między innymi :2 pizze, 2 paczki ciasteczek z milki, sos do pizzy czosnkowy,superanckie słomki. I to wszystko resztę mamy w domu kupione. Tylko jeszcze moja mama musi pojechać do sklepu żeby kupić jakieś dobre wino oraz drinki. 



 Dobrze przejdźmy teraz do dzisiejszego tematu. Noc Sylwestrowa to czas szaleństw, na które możemy sobie pozwolić także tworząc makijaż. Przygotowując makijaż sylwestrowy, nie można zapomnieć o ważnych motywach przewodnich np: światło, blask, wyrazistość i niepowtarzalność. Przede wszystkim procesem tworzenia makijażu Sylwestrowego powinna kierować się nasza wyobraźnia.

1. Zaprezentowany po lewej stronie makijaż bazuje na jasnych, rozświetlających kolorach, pięknie dodających uroku w sztucznym świetle. Głównymi elementami, które w zasadzie tworzą ten wzrok, są kreski narysowane czarnym eyelinerem wzdłuż całego oka. Ważne jednak, by kreska górna nie łączyła się z kreską dolną, aby między nimi była wyraźna wolna przestrzeń. Kolejnym ważnym elementem jest równoległe poprowadzenie kresek. Kreski brokatowe wykonane w kolorze jasnego złota, lekko mieniącego się na srebro.




2. Dopełnieniem całego wizerunku są sztuczne rzęsy, w których prawie co druga kępka jest dłuższa od poprzedniej. Tworząc przy tym klimat lekko artystyczny.
Kolejnym niecodziennym akcentem jest kreska wyrysowana czarnym eyelinerem w żelu. Puste miejsce pomalowane białym kremowym cieniem, przez co też oko lekko powiększyło się. Górna część powieki wykończona została różowym cieniem, który jest nawiązaniem kolorystycznym do różowych ust. Jeśli jednak ten kolor nie należy do Waszych ulubionych, to śmiało możecie postawić na bardziej neutralną barwę.

3. Kolory zastosowane w makijażu oka to ciepła gama żółci, złota i brązu. Dla uzyskania efektu, jak najbardziej sugerującego drapieżne skojarzenia i inspiracje, makijaż oka wyciągnięty intensywnie w kierunku do skroni. O efekcie końcowym zadecydowały różnorodne kropeczki wykonane czarnym linerem, które przy pomocy naszej wyobraźni mają najlepiej sugerować charakter makijażu. Makijaż nie jest bardzo skomplikowany. Jedyną trudność można napotkać w przyklejeniu sztucznych rzęs oraz w symetrycznym wyrysowaniu kreseczek wyostrzonych w kierunku do nosa.


You Might Also Like

32 komentarze:

  1. Wow really amazing makeup! :)

    would you like to follow each other?
    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej super blog!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Jak tak to daj mi znać u mnie komentarzu ze dodałaś to i ja zaobserwuje Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post i super propozycje makijaży na sylwestra
    obserwuje i liczę na to samo
    http://patka2840p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwacja za obserwacje ? http://aaleexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, super post (:
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA :) Gratuluję! :) Więcej informacji na moim blogu:
    zuzaa-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Of course, I woul love to follow each other, so I'm following you on gfc and now it's your turn! :)

    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank for your comment on my blog. Sure would love to follow you.
    Follow me and leave a comment. Will follow you right back!! ^_^
    http://icynosure.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje ;) super post ^^^^^^^^^ . ;) Liczę na rewanż ---> paulinandme.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładny makijaż <3
    gdybym tylko umiała taki zrobić..

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż śliczny:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bee imprezować z koleżanką, a nawet dwoma :D Śliczne makijaże ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sylwestra spędzam z kuzynami, więc pewnie będzie się działo. :D
    Bardzo ładne makijaże, tylko szkoda, ze ja nigdy bym sobie takiego idealnego nie zrobiła. :)

    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ;)
    ja jeszcze nie wiem jak się pomaluje ;)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja spędzam do w domu z przyjaciółką
    Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :)
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołej zabawy sylwestrowej! :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. just followed u via GFC, follow back ?
    http://coeur-of-fashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Those are some awesome eye makeup!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż :) Ja sylwka spędzam w domu, oglądajając filmy i opychając się słodyczami z moją BFF xD Miłego sylwka <3 + obserwuję

    Jeśli mój blog Ci się spodoba, to też zachęcam do obserwowania :)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne makijaże :)) Ja akurat nie umiem się zbytnio malować, więc kuzynka zrobi to za mnie;pp
    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra!;*

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne makijaże! Ja jeszcze się nie maluję, bo ogółem w moim wykonaniu nie chciałabym widzieć cóż by to było (ja jak ja, gorzej z tymi, którzy by mnie widzieli). A Sylwestra też spędzę akurat z przyjaciółką. Ciekawy post i blog :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zostaję w domu więc nawet nie myślałam o jakimkolwiek makijażu.


    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! wygrałaś konkurs na zimowy nagłówek na moim blogu ;) szczegóły u mnie http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja spędzam sylwester u mojej przyjaciółki, więc mój makijaż nie oszołamia :D
    obserwuję i liczę na rewanż ♥
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczny te drugi makijaż :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, ja jeszcze nie mam wprawy w malowaniu :) Jednakże super pomysł z takim postem!

    Obserwacja za obserwację? Ja już, możesz szukać mnie pod nazwą Aleksandra :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja spędziłam sylwestra w domu,więc nie musiałam się malować ;)
    OBSERWUJĘ i liczę na rewanż <3
    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I love it! Thank you for sharing! :)
    P.S. What do you think about following each other? I'd be really happy if you wanted to! :) Let me know.
    Happy New Year!♥
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń