Sposoby na ładne paznokcie.

stycznia 16, 2014 Unknown 54 Comments

Witajcie.

W dzisiejszym poście chciałam się z Wami podzielić kilkoma sposobami na ładne i lśniące paznokcie. 


1. Wycinanie skórek. 

Jednym z tych sposobów jest właśnie powiększenie płytek czyli usunięcie skórek. Aby paznokcie były śliczne trzeba usunąć je i dzięki temu nada płytkom ładny kształt i je powiększy. Podczas domowego manikiuru smarujcie skórki zmiękczającym kremem i po kilku minutach odsuwajcie je patyczkiem. Jeżeli są grube i szybko rosną, raz w miesiącu wybierzcie się do manikiurzystki. Ona usunie skórki delikatnie i fachowo. Zapłaci się trochę pieniędzy ale jeśli chcemy dbać o paznokcie to warto.



2. Drugim sposobem na paznokcie jest nadanie idealnego kształtu.

Nie używajcie do tego nożyczek, bo one rozwarstwiają płytkę. Lepsze będą przybory pokryte papierem ściernym lub szklane. Lepiej mieć takie które są miękkie i mają delikatne płytki.
Im mocniejsze płytki, tym lepiej wyglądają. Paznokciom można nadać kształt kwadratowy, o lekko zaokrąglonych bokach, lub okrągłych. Na zakończenie tego sposobu trzeba jeszcze przeciągnąć kilka razy w jedną stronę bardzo miękkim pilnikiem po krawędzi płytek. To spowoduje że końcówki zapobiegną ich rozwarstwianiu.



3. Trzecim sposobem jest wygładzanie i polerowanie.

Dzięki temu paznokcie odzyskują piękny połysk i naturalny, różowawy koloryt. Do oczyszczania i odświeżania płytek wykorzystuje się specjalne polerki bądź wielostronne pilniki wygładzające. Mają one zwykle dwie lub cztery różne powierzchnie pokryte papierem ściernym. Delikatne polerowanie paznokci zacznijcie stroną najbardziej ziarnistą, a skończcie najdelikatniejszą, która usunie nierówności i zarysowania oraz ostatecznie wygładzi płytkę. Wystarczy przesunąć po paznokciu każdą stroną polerki tylko po ok. 3-4 razy. 

  
4. I ostatnim sposobem jest wzmacnianie od wewnątrz



Słabe i kruche paznokcie mogą świadczyć o braku w organizmie witamin czy mikroelementów.
W takich wypadkach warto sięgnąć po tabletki lub kapsułki z witaminami A, E, żelazem,cynkiem,selenem i krzemem. Branie witamin powinno trwać ok.2-3 miesiące. Potem należy zrobić przerwę. I paznokcie są o wiele mocniejsze.



You Might Also Like

54 komentarze:

  1. Moje paznokcie ostatnio to jakaś tragedia, ciągle się łamią i rozwarstwiają. Muszę się zastosować do twoich rad. Dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dokładnie tak samo! doszłam do wniosku,że to może być od częstego malowania paznokci

      Usuń
    2. Hej,Trafiłam na Twojego bloga przez przypadek i bardzo mi się spodobał, bardzo ciekawie piszesz:) Może wspólna obserwacja? jeśli tak to zaobserwuj mnie i napisz mi komentarzu! na 100% się odwdzięczę ! ;)
      nayy-naay.blogspot.com

      Usuń
  2. Muszę skorzystać :3

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie moje paznokcie od jakiegoś czasu jak nigdy zaczęły się rozdwajać;c Kupiłam sobie tabletki Belissa i mam nadzieje, że pomogą... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mszę chyba zastosować te porady ;)

    http://parmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki pod moim postem o Sheinside?;> Próbuję nawiązać z nimi współpracę i bardzo mi na tym zależy... :)) Z góry dziękuję;***♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moje paznokcie najlepsza jest odżyka z Eveline 8 w 1 genialna! <3

    Bardzo podoba mi się Twój blog, masz może ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już obserwuję, a Ty napisałaś że obserwujesz, a ja sprawdziłam i nie ma Cię w obserwatorach, więc czekam na Ciebie. ;)

      Usuń
  7. Świetne porady :D Moje paznokcie wyglądają strasznie i może w końcu uda mi się coś z nimi zrobić :D
    Obserwujemy?
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno mi się to przyda, dziękuję ;*

    Obserwuję mam nadzieję że ty też wpadniesz
    + za każdą obserwację się odwdzięczam
    zapraszam
    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post. Bardzo przydatne rzeczy! Na pewno skorzystam :)
    Może masz ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio przerwałam obgryzanie paznokci jestem mega zadowolona z wyniku :)
    Impossible1360.blogspot.com
    ♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę skorzystać z jednej z Twoich porad :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rady , bardzo pomocne , na pewno z nich skorzystam : D .
    + Zapraszam do obserwacji : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post! takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, uwielbiam takie które coś nowego wnoszą do mojego życia. Mam paznokcie w strasznym stanie. :/
    Zapraszam do mnie na nową notkę, a w przedostatnim poście poruszyłam bardzo ważny temat. Jeśli ci się spodoba mój blog, możesz zaobserwować, a ja z pewnością się odwdzięczę. http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze chciałam mieć takie piękne i zadbane paznokcie :)
    świetny post !
    zapraszam do nas :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady zwłaszcza ta 1 ;>>
    Obserwuje <3

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W wakacje moje paznokcie to żart, kpina i porażka, ale po pewnym czasie zaczęłam się stosować do tych rad i jestem nimi zachwycona :D
    Pozdrawiam ♥

    http://lia-and-lia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam długie i mocne paznokcie stosując się właśnie do takich rad , nie używam odżywek , na prawdę warto poświęcić chwilkę czasu na polerowanie i piłowanie , na zdrowe odżywianie i widać efekty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś miałam bardzo ładne paznokcie, niestety ostatnio bardzo się łamią. Może to wina braku witamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rady :)
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze miałam problem z ładnym kształtem nie umiem ich ładnie podpiłować ;c poza tym cokolwiek bym robiła strasznie się łamią

    zapraszam :)
    nadzwyczajnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! :) Cudowny blog :)) Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli ci się spodoba mój blog, możesz zaobserwować, a ja z pewnością się odwdzięczę. :) Jeszcze raz, świetny blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne porady :)))

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj chciałabym takie paznokcie jak na pierwszym zdjęciu ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję, że poklikałaś w linki u mnie na blogu;**

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna . Super blog :)
    + obserwacja za obserwację ? , ja już obserwuję :) - tutajkazdyjestwazny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :3

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Pytam, bo bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog:) może obserwowanie za obserwowanie?
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydatne rady ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny i estetyczny blog :) Podoba mi się motyw kwiatowy w tle! :)) I do tego mnóstwo wspaniałych rad - skorzystam i czekam na kolejne posty :)

    Obserwujemy? ;)) Napisz u mnie, a od razu się odwdzięczę ;)

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. moje paznokcie są o niebo lepsze niż kilka lat temu.. bo w koncu zaczelam o nie dbac ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog :)
    Jeśli masz ochotę , to zajrzyj :)
    www. blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog :) zapraszam do mnie :) może obserwacja za obserwacje?
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/2014/01/muzyka-i-komentarze.html#comment-form
    PS.Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje się ciągle rozdwajają ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo dobre pomysły , zwłaszcza z tym nadaniem kształtu , muszę go zmienić

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja obgryzam skórki i okropnie to wygląda :( fajny post

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne rady ;) ja używam tylko odżywki eveline
    poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny blog zapraszam do mnie może znajdziesz coś ciekawego ;) http://naat19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam czytać posty o pielęgnacji paznokci i włosów, zawsze chętnie korzystam z porad ;) obserwuję Twój blog i pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Sposoby są mi znane ale stwierdzam z przykrością ,że to nie działa na moje słabe , beznadziejne paznokcie ;) .. Dziękuję za miły komentarz i także obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe porady, ja bym musiała bardziej zadbać o swoje paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam największe problemy ze skórkami :/

    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe porady ! :D


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe rady ♥
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://smerfastyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za miłe słowa, Twój szablon też jest śliczny!:) Również obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajne fotki!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo przydatne porady :) Musze zacząć dbać o swoje paznokcie ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Polecam vansy, są wygodne i fajne a conversy się szybko rozwalają i mają cienka podeszwe

    OdpowiedzUsuń