Moja wspaniała lista.

stycznia 26, 2014 Unknown 42 Comments

Cześć.



Wczoraj byłam z koleżanką i kolegą na mieście. Spędziliśmy świetnie czas. Na samym początku poszliśmy do McDonald bo mieliśmy kupony na tańsze jedzenie i je wykorzystaliśmy. Następnie poszliśmy do reala. Widziała tam tak dużo rzeczy, które mi się spodobały. Niestety miałam tylko 30 zł na zakupy i nawet mi nie starczyło na koszule z hausa. Ale z tych pieniędzy kupiłam mojej młodszej siostrze dwie gazety barbie. Bardzo się cieszyła z tych gazet. Specjalnie poszłam do reala żeby kupić sobie kalendarz na ściane ,a jak weszliśmy już do sklepu to nie było żadnych fajnych kalendarzy. Byłam strasznie zawiedziona. Ale cóż będę szukać dalej. Słyszałam ,że w empiku jest przecena -70 % na kalendarze. Wczoraj było tak zimno na dworze ,że dzisiaj jestem przeziębiona ponieważ, wróciłam do domu koło 18.

W tym poście przedstawie Wam moją skromną listę, którą muszę zrealizować. Od pewnego czasu zbiera mi się pewna lista rzeczy, które muszę mieć.


1. Pierwszą z tych rzeczy jest aparat fotograficzny lustrzanka z firmy Nikon. Niestety muszę trochę nazbierać na ten aparat. Chyba, że poczekam na wyprzedaż. Muszę go kupić jeśli chcę iść na fotografa. A już mam taki mętlik w głowie, że jeszcze nie wiem gdzie pójdę dalej po gimnazjum to jest dla mnie ciężka decyzja. Mam w opcji pójście na fotografa albo na architekta wnętrza. Jeszcze jest jedna opcja cukiernik ale w tej pracy tak się namęczę ,że chyba sobie odpuszczę. Znając mnie jeszcze kilka razy będę zmieniła swoją decyzje na temat zawodu. Ale ten aparat i tak chciałabym mieć.


2. Drugą rzeczą są buty. Mam na oku do kupienia sobie buty z firmy Vans oczywiście czarne. Także podobają mi się buty trampki Conversy bordowe.




To by były buty na co dzień. A teraz coś na wyjątkową okazje. Więc w sierpniu i we wrześniu tego roku mam zaproszenie na wesela i potrzebuje szczególnie ładne buty. Co myślicie o takich?



3. Kolejną rzeczą, którą pragnę mieć to szczotka do włosów Tangle Teezer. Ona jest świetna tylko szkoda, że jest taka droga. Ale warto ją kupić.


4. No i ostatnią rzeczą jaką chcę to oczywiście to co mówiłam Wam na początku mianowicie kalendarz.
Jest bardzo dla mnie ważny bo zapisuje w nim kiedy mam sprawdziany, kartkówki, wizyty u ortodonty, urodziny znajomych itp. 





You Might Also Like

42 komentarze:

  1. Aparat też by mi się przydał !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną listę <3! Marzę o lustrzance :C

    Skomentujesz nowy post?
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie na liście są conwersy ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też by mi się przydała taka lustrzanka ,ale za nim ja to uzbieram wolę sobie kupić zwykły aparat ,ale oczywiście jakiś dobry ;3

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej.. taka lustrzanka to dla mnie.. A te buty to takie same , tylko inny kolor :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry aparat to podstawa, wiec zbieraj:) ja mam taka szczotke i jest rewelacyjna:) z miłą chęcia obserwuję:) będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz odwiedzić mojego bloga i również zostać na dłużej:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od dwóch lat "poluje" na Nikona D3000 ;)
    parmaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też mi się marzy taka lustrzanka ale mimo to nie narzekam :) Życzę ci szczęścia abyś uzbierała jak najszybciej trochę kasy i sprawiła sobie te prezenty. Obserwuję :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również jestem przeziębiona :( Co do butów to zależy jaką będziesz mieć sukienkę i też czy umiesz chodzić w butach na obcasach, i oczywiście ilu-centymetrowe. Ostatnio kupiłam sobie trzy centymetry niższe niż zazwyczaj i są zwyczajnie niewygodne. Tangle Teezer też sobie kupię jak będę mieć okazję. Obserwuję i pozdrawiam,
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już zbieram na lustrzankę ;3 Co do butów,to chciałabym mieć Air Maxy *-*

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna lista :) Też zastanawiam się nad kupnem tej szczotki

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja też chce sobie kupić lustarzanke,
    też chce iść na fotografa,
    też chce sobie kupić bordowe converse, glany lub martensy w kwiaty :D

    http://mylittledifferentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna lista :) Ja ostatnio kupiłam aparat ale używany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizowaniu listy!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam Nikona:) Jestem jego posiadaczką i jestem bardzo zadowolona:) A Tobie życzę powodzenia w realizowaniu)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. polecam tangle teezer! Jest na prawdę super :) ja swoją kupiłam na stronie iperfumy.pl, tam cena nie jest taka straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie piękne szpilki:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  18. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Awasome blog. I love your style :*
    I’m waiting for your next post <3

    I’ve got very big pleasure- Can you click on the banner Sheinside on my blog?
    I’ll replay by follow :)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  19. szpilki ładne :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądają te trampki :) Ja też zbierałam na aparat ale postanowiłam kupić jakiś tańszy, ale nadal dobry... Na takie początki ;)
    Mam nadzieje, że uda ci się zdobyć te wszystkie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra siostra z Ciebie jak za ostatnie pieniądze kupiłaś siostrze gazety :)) Też bardzo bym chciała lustrzankę i białe trampki z Converse♥

    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny aparat! <3 dobrze wybrałaś
    i te conversy ♥ !

    zapraszam
    just--believeinyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wyglądają te buty ogólnie fajna lista
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  24. TT tez muszę kupic :) a MC Donalda tez bardzo lubię odwiedzac;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Super trampki ;)
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. nowy aparat to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super pościk:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/zote-zipy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też obecnie zbieram na nowy aparat :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia,super post!♥

    www.aurophobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post ; * też chcę tę szczotkę do włosów ; )
    Zapraszam http://szaleniezwariowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny blog :))

    Co powiesz na wzajemna obserwacje ? :)

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja posiadam bordowe converse i są śliczne ^^

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wybierając między conversami a vansami wolę conversy

    www.hopeloveandparty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. faktycznie kalendarz to bardzo praktyczna rzecz ^^ sama mam zawsze kilka pod ręką :p

    zapraszam
    www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna lista! Ja zamierzam kupić TT, bo inne szczotki strasznie elektryzują mi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy blog : ) . Czekam na kolejny post = ) . Pozdrawiam !
    + Pytałaś o obserwację , a więc ja już , czekam na Cb : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny post! obserwuję i liczę na rewanżyk :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ja na aparat juz uzbierałam i mam Nikona, teraz zbieram na TT :)

    OdpowiedzUsuń