fashion

Rurki vs boyfriendy.

stycznia 30, 2016 Unknown 18 Comments


Hej dziewczyny :*, wolicie obcisłe rurki czy szerokie boyfriendy ?
Rurki w połączeniu ze szpilkami świetnie wydłużają nogi 





, natomiast w boyfriendach będziecie czuć się luźno i swobodnie . Szerokie jeansy pasują idealnie do rozciągniętych t-shirtów , sweterków oraz bluz .





Które wybieracie ? 
Jakie stylizacje najbardziej wpadły Wam w oko ? 
Piszcie i wyrażajcie swoje opinie, umieszczajcie swoje komentarze !!!



You Might Also Like

18 komentarzy:

  1. Mimo że kocham boyfriendy to dużo lepiej i bardziej kobieco czuje się w rurkach :) Jestem więc za rurkami :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam boyfriendy, są bardzo wygodnie, ale lepiej czuje się w rurkach i poza tym nogi wyglądają w nich o wiele lepiej :)
    Bardzo podoba mi się trzecia stylizacja, jest zwykła ale bardzo kobieca ;)

    Super post, zapraszam do mnie grixv.blogspot.com
    obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham boyfriendy są wygodne i świetnie wyglądają. Lubie je łączyć ze szpilkami. Ale zdecydowanie częściej chodzę w rurkach chyba głównie z przyzwyczajenia.

    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie bardziej wolę rurki, przyzwyczaiłam się do nich i według mnie fajnie wyszczuplają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są super, ale chyba wybrałabym jednak
    rurki ;) najczęściej w nich chodzę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię takie i takie. Wszystkie stylizacje są mega! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie bardziej wolę rurki.Również obserwuję.
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie bardziej wolę rurki, czy to do rozciągniętych swetrów, luźnych T-shirt'ów, czy też oversizeowych bluzek :D. Świetnie wyglądają z szpilkami, z kozakami, czy też o dziwo z trampkami, adidasami. U mnie rurki, czy też proste klasyczne jeansy są podstawowym elementem garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre zestawy są mega!<3
    Nie wiem, więcej mam w szafie rurek no ale..bf-y też są ok:)

    http://www.justcleo.pl/2016/01/before-after-clip-in-hair-extensions.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie uwielbiam rurki w połączeniu ze szpilkami - idealnie *.*
    A ostatnio coraz więcej kupuje par z dziurami i polecam, a długo nie umiałam się do nich przekonać ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rurki najlepsze <3
    Świetne inspiracje :)
    Obserwuję i zapraszam
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wole rurki choc mam meskie nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie oba rodzaje, ale sama lepiej czuję się w rurkach :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie tylko rurki, ktore tez pasuja idealnie do szerokich bluzek,bluz i sweterkow :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie boyfriendy:)
    http://inspogirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń