My birthday

listopada 10, 2013 Unknown 2 Comments

Cześć drogie blogerki !
Dzisiejszy dzień jest bardzo dla mnie wyjątkowy ponieważ dzisiaj mama urodziny.


 Dużo się u mnie dzieje w domu gdyż szykujemy dużo sałatek np.gyros, sałatkę z makaronem i kurczakiem itp. a także mięsa np. udka z kurczaka, pałki z kurczaka itp. bo dzisiaj robię imprezkę dla rodziny.



 Wczoraj wieczorem piekłam ciasta chyba do 22 byłam wykończona ale się opłacało wyszły bardzo przepyszne. Upiekłam kruche ciasto jabłkowe i wuzetkę. 


A dzisiaj z rana zabierałam się do sprzątania i kroiłam warzywa na sałatkę. Nareszcie mogę teraz odpocząć i czekać na pierwszych gości. W urodziny na pewno dla niektórych najważniejszy jest tort a w szczególności prezenty. Ja w moje urodziny tortu nie będę miała bo mam twierdzi że jestem już za stara więc nie będę przeczyć chociaż nie raz próbowałam. A prezenty nie chce żadnych rzeczy tylko pieniądze. Wolę sobie sama coś kupić. I oczywiście dostanę prezent od mojej najlepszej przyjaciółki . Jeszcze nie wiem co bo to jest niespodzianka :).

You Might Also Like

2 komentarze: