Cake my passion

listopada 06, 2013 Unknown 0 Comments

Cześć !
Wczorajszy post dotyczył jak robić cupcakes. Dzisiaj chciałam wam przedstawić kolejną moją pasję z kategorii pieczenia. Oprócz pieczenia wszelkich słodkości i deserów uwielbiam piec i jak już wiecie dekorować, tylko że tym razem torty. Co prawda jeszcze nie robiłam tortów ale widziałam jak robią to moi rówieśnicy i na prawdę wychodzi im to fantastycznie. Gdy patrzę już na gotowe torty aż bierze mnie chęć do upieczenia takiego samego. I oczywiście do dekorowania.W szczególności podobają mi się torty weselne chociaż te zwykłe na uroczystości też są fajne ale te torty weselne bardziej przykuwają moją uwagę. 





 Również jestem pod wrażeniem gdy oglądam torty dla dzieci. Z masy cukrowej można ulepić niesamowite rzeczy oczywiście jadane. Podobają mi się torty bardzo kolorowe nie dbające o estetykę jednakże przyciągające wzrok .


You Might Also Like

0 komentarze: