Great week.

lutego 22, 2014 Unknown 27 Comments

Witajcie blogerki.



W tym tygodniu bardzo dużo się u mnie działo. Szczególnie w ten piątek. Mianowicie w szkole miałam lekcje z zajęć artystycznych i moja pani ogłosiła świetny konkurs. Już wam powiem o co chodzi. Pani rozdała nam czyli uczniom biorącym udział w konkursie specjalne szablony na zaprojektowanie stroju wieczorowo-wizytowego na komers 2014. Stylizacje mają być stylowe i młodzieżowe. Mamy zaprojektować włosy, makijaż, strój, biżuterię, obuwie i paznokcie
  •  Za pierwsze miejsce w tym konkursie organizatorzy uszyją wygrany i najlepszy projekt za darmo i będzie czyjaś sukienka już na zawsze. Czyż to nie jest niesamowite :).
  •  Za drugie miejsce są nagrody rzeczowe. 
  •  Za trzecie obowiązkowe dyplomy za wzięcie udziału.  
To trzymajcie dziewczyny za mnie kciuki żebym wygrała. Za niedługo pokażę Wam jak to zaprojektowałam. Teraz muszę się wziąć w naukę ponieważ, w ten poniedziałek mam test z bierzmowania i muszę się nauczyć 2 kartki A4 z pytaniami i modlitwami do tego jeszcze dochodzą sprawdziany, poprawy i kartkówki. Nie wiem jak się wyrobię ale muszę z tą nauką przyśpieszyć i wziąć się w garść. 

Dzisiaj byłam z koleżanką na zakupach w Sin-Say. Kupiłam sobie jedną parę spodni za 69,99 zł.



I jeszcze kupiłam pilniczek do paznokci bo wszystkie mi się już złapały albo stępiły. Kupiłam go za 3,99 zł też w Sin-Say. Z jednej strony jest czarny a z drugiej jest różowy z brokatem.



I jak Wam się podoba ? Jak Wam minął ten tydzień ?

You Might Also Like

27 komentarzy:

  1. spodnie <3 Czekam na kolejne notatki . Obserwuję . Jeśli masz ochotę zapraszam - > paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie!! Trzymam kciuki za wszystkie testy i konkurs, żeby wszystko poszło po Twojej myśli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu... To powodzenia Kochana!:* Mam nadzieję, że wygrasz, trzymam kciuki :D I pochwal się tym projektem :))
    Fajne spodnie, sama bym takie chciała... :D
    Miłej nocki;**

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to powodzenia! Koniecznie pokaż nam projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs jest świetny, więc powodzenia! Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ;)

    wspólna obserwacja?
    odpisz u mnie ;)
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno ci się uda.Wierzymy w ciebie <3
    I czekamy aż pokażesz co zaprojektowałaś :P

    iska-iskaa.blogspot.com ---- jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne spodnie ;)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście?
    Właśnie staram się o współpracę i bardzo potrzebuję Twojej potrzeby.
    Za każde klikniecie będę niezmiernie wdzięczna :*
    Może wzajemna obserwacja ? Daj znać u mnie :)
    sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA =OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. thx,

    ps. nie widzę na dole bloga żebyś obserwowała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spodnie
    Masz bardzo ładny wygląd bloga:))
    Może zaobserwujemy swoje blogi?Daj znać u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super spodnie !

    http://lethaal.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w linki . Sama wiesz jakie to dla mnie ważne :) Odwdzięcz się obserwacja i komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie super :) zbieram kliki w sheinside wishlist jakbys mogla kliknac bardzo bym prosila :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie naprawdę świetne! <3
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana czekam na nową notkę;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Super spodnie <3

    Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej informacji na http://our-place-is-here.blogspot.com/2014/02/dawno-mnie-tu-nie-byo.html#more

    ZAPRASZAM
    http://our-place-is-here.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/pages/Our-Place-Is-Here/536175913162265

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te spodnie bardzo;)
    zapraszam do mnie, http://kapriczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w konkursie : ) . Fajne spodnie = ) . Pozdrawiam !
    + Pytałaś o obserwację , a więc ja już , czekam na Cb : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł z tym konkursem ! :))

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń