W co się ubrać na Sylwestra 2013/2014?

grudnia 26, 2013 Unknown 29 Comments

♥ Cześć blogerki

W dzisiejszym poście chciała bym wam przedstawić kilka propozycji na ubiór w Sylwestra 2013/2014 roku.
Ja na sylwestra zdecydowanie bym ubrała sukienkę czarną. To kolor, który w tym roku całkowicie dominuje sylwestrowe szaleństwo. Oczywiście mile widziane są różne wariacje. I tak punktem obowiązkowym każdego stroju jest błysk. Może to był połyskujący materiał albo szkliste cekiny. 

Czarna krótka sukienka o niepowtarzalnym uroku. Jej gorsetową górę oraz rozszerzany dół na halce zdobią niezwykłe dekoracje w kolorze czarnym z dodatkiem cekinów, które nie tylko zwracają uwagę na oryginalność sukienki, ale podkreślają także jej wizytowy charakter.Można ja zamówić na Zalando za 579,00 zł.
Jeśli dobrze czujecie się w eleganckich strojach w stylu retro, powinna Wam się spodobać czarna, wieczorowa sukienka Laona. Dzięki połączeniu cekinowego gorsetu oraz  tiulowego dołu, sukienka robi niesamowite wrażenie. Kosztuje tak samo jak pierwsza sukienka.
Jeśli potrzebujecie sukienki koktajlowej, w której chcecie zachwycić otoczenie będzie to Sukienka koktajlowa w kolorze czarnym. Starannie zdobiona i fałdowana podkreśli Wasze największe walory. Kosztuje 619 zł także na zalando. 

Sukienka z House. Kosztuje 79,90 zł jest z przeceny więc warto ją kupić.
A teraz odrobina koloru na Sylwestra. 

Jeśli któraś z was nie lubi chodzić w czarnych sukienkach proponuje pobawić się trochę kolorami złota. Mile widziane są wszelkie odcienie szarości, srebra i stali. Nie zaszkodzi również odrobina złotych detali. Może to być biżuteria albo nawet cała bluzka. Ważne, żeby całość zrównoważyć czernią. 


 Spodnie czy spódnica ?

Ważne, żeby było wygodnie. Jeśli więc spodnie, to obcisłe. Jeśli spódnica, nie zaszkodzi poszukać rajstop z ciekawym wzorkiem. Natomiast jeśli którejś z Was brak odwagi na wzorkowe szaleństwo na nogach, powinnyście wybrać kolor cielisty lub oczywiście czarny. Najlepiej bardzo kryjące, czarne rajstopy. Leginsy też będą dobrym pomysłem. 


You Might Also Like

29 komentarzy:

  1. Ja na sylwestra idę w sukience ;) w zwyczajnej bez szaleństw,źle się czuje w takich balowych i bardzo eleganckich kreacjach ;)

    http://parmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sylwestra wybieram sukienkę, ale jeszcze nie jestem do końca przekonana co do koloru, kroju itp. Całkiem nie wykluczone, że będzie to kreacja czarna ;)
    Ciekawa, przydatna notka.
    Pozdrawiam cieplutko!

    http://destroyed-by-madness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i wzajemnie :D
      Powodzenia w szukaniu kroju. Jeszcze jest trochę czasu :*

      Usuń
  3. Ja na sylwestra ubieram się zwyczajnie i idę na rynek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha tak też można ważne żeby ubrać się wygodnie :)

      Usuń
  4. pierwsza podoba mi się najbardziej:) dodaję do obserwowanych, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne propozycje! :)
    Pozdrawiam. ;3

    http://werooni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i czwarta sukienka bardzo mi się podoba <3 Ja zwykle wybieram spodnie, bo jak się tańczy to nie muszę się przejmować że coś się podniesie xd

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, już się zbliża sylwester. :D
    Pierwsza i druga sukienka najbardziej przypadły mi do gustu. :)
    Oczywiście obserwuję. :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czerń jeej. <3 obserwuję! :)
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne,tylko jak dla mnie za czarne,musiałabym do tego dodać jakiś dodatek typu perły albo coś w tym stylu i na przykład czerwone szpilki :)

    pamietnik-veronic.blogspot.com - jeśli ci się spodoba to zaobserwuj,odwdzięczę się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo ładnie i kreatywnie. Masz swój styl :)

      Usuń
    2. Dziękuje :* Również obserwuje :*

      Usuń
  10. prześliczne inspiracje! <3 ale kurczę, strasznie drogie! :-)

    buziaki i zapraszam

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super post ;) Obserwuje i liczę na rewanż - > paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super są te sukienki, ale dosyć drogie.. chyba zostanę przy białej z koronką <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ! Bardzo ciekawie i zachęcająco piszesz swoje posty w ,które wkładasz dużo serca i widać ,że robisz to z pasją ! Przeczuwam ,że osiągniesz więcej niż inne sławne blogerki typu lucy :>
    ~ Oliwia -http://fashionneverenough.blogspot.com/
    (jeśli spodoba ci się równie mój blog jak mi twój to 'zaobserwuj' i miej mnie na bieżąco) z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo ci dziękuje za te miłe słowa :*
      Na pewno zaobserwuje :)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawe propozycje ;) Ta pierwsza sukienka jest świetna ! strasznie mi się podoba ;)
    http://workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo dzieki za ten post chyba lecę do h&m żeby sobie kupić :33 świetny blog
    Obserwujemy? jak tak to daj znać :*
    http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHAM CZARNE SUKIENKI :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne sukienki ;) ja na sylwestra tylko w sukience spodni nigdy bym nie włożyła :/
    super nagłówek ;)
    u mnie konkurs http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarne sukienki zawsze są boskie :D super post :>
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego w nowym roku, spełnienia marzeń oraz realizacji planów w 2014 roku ;)
    Co powiesz na noworoczny prezent? Czyli wzajemną obserwację? W końcu nowy rok przed nami.
    Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę :


    fotoasiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń